VW Problémamegoldó

Gyakran Feltett Kérdések

A legfontosabb kérdés: Mit vállalsz és mennyiért?

Mindent vállalok,kivéve amit nem akarok vagy célszerszám hiányában nem tudok megcsinálni. Teherautót nem vállalok!!!

MÁRKASZERVIZ SZINTŰ jogosultságokkal rendelkezem:
Hibrid és elektromos autók javítása.

Indításgátló javítás: kulcs kódolás,motorvezérlő csere+kódolás,indításgátló vezérlőegység csere.

>>>>>Fontos figyelmeztetés!!! Ha az indításgátlót márkaszervizen kívül más is javította-kódolta,akkor a tanítási folyamat lefagyhat, mert a gyári szerver illetéktelen beavatkozást érzékel.Ebben az esetben letilt az indításgátló és hivatalosan nem kelthető életre.Az ebből adódó plusz költségek az ügyfelet terhelik!!!<<<<<

Vezérlőegységek cseréje,online-kódolása,részegység-védelem feloldása.

Befecskendező szelepek csere utáni illesztése a motorvezérlő egységhez.

Részecske szűrő,DPF vészregenerálása,csere utáni hamutartalom nullázása.

DSG,S-Tronic,Multitronic automata váltók szoftver frissítése,alapbeállítása,adaptációs próbaútja.

Mit nem:
  • Nem vállalok kilométeróra tekerést!!!
  • Nem vállalok indításgátló "okosítást"!!!
  • Klíma feltöltést--nincs a klímagáz kezelésére jogosító "gázvizsgám". Ez még a jövő zenéje...
  • Asszisztens rendszerek(radar,lidar,szélvédő kamera,sávváltás asszisztens stb.)kalibrálást,ehhez futóműállító pad és/vagy kalibráló tábla szükséges.
Árak:

Minden hibakeresés és javítás során egyedi árajánlat készül. Nincs rezsióradíj és nincs elvárt napi bevétel sem, de nem tudok 5-10 ezer Ft-ért dolgozni. A márkaszerviz szintű információkhoz való hozzáférésnek ára van. 1 órányi hozzáférés a kapcsolási rajzokhoz, javítási útmutatókhoz, műszaki termék információkhoz 10 Euro+Áfa (2024),amit minden egyes hibakeresésnél ki kell fizetnem. Az ODIS használatához külön ugyanígy fizetnem kell. A VCDS-t is hivatalosan a forgalmazótól szereztem be, az sem volt olcsó. Havidíjat fizetek a Porsche Hungaria-nak,hogy beengedjenek a szerverükre, amin keresztül tudom csak elérni a gyári szervereket. Havidíjat fizetek az alkatrészkatalógus használatáért is. Eddig is több millió Ft.-ot költöttem a dignosztikai berendezésekre, célszerszámokra, amikből rendszeresen újabbakat is kell vennem.

A számla legkisebb összege 20 ezer Ft, ez kb. hibatároló törlést,szervizkijelző nullázást takar.

KATA-s vagyok, CSAK MAGÁNSZEMÉLYNEK TUDOK SZÁMLÁZNI !!!!!

Árajánlat:
>>>>>Nem tudok javítási ajánlatot adni telefonon vagy e-mail-on keresztül!!!<<<<<
Árajánlat a hibakeresésre:

Az autó mellett állva a hibatároló tartalmak ismeretében tudok árajánlatot adni a HIBAKERESÉS-re. Ez egy maximum összeg,ami előzetes egyeztetés nélkül csak kevesebb lehet. Ha bármilyen okból a hibakeresésre adott árajánlatot túllépnénk(például a hibakeresés során meg kell bontani egy olyan alkatrészt,amire a hibatároló tartalomból nem lehetett következtetni és az alkatrész visszaszereléséhez tömítés etc.kell),akkor az árajánlat kiegészítésre kerül. Csak ennek elfogadása után folytatom a munkát.

Árajánlat a teljes javításra:

A hiba megtalálását követően a hibakeresésre adott árajánlatot kiegészítem a meghibásodott alkatrész árával és a ki-és beszerelés költségével,ha az már nem került kiszerelésre a hibakeresés során.

Ha nem rendeled meg a javítást,akkor az előzetesen egyeztetett és elfogadott hibafeltárás költségét kiszámlázom.

Hozott alkatrész:

Hozott alkatrészt is beépítek,ha az megegyezik az általam kiajánlottal vagy minőségben annak megfelel.Ezt minden esetben egyeztetjük. De nincs helyem szétszedett autókat tárolni napokon keresztül,amíg meghozod az alkatrészt.Ebben az esetben összeszerelem az autót és kiszámlázom a hibakeresés költségét.Ha megvan az alkatrész,új időpontot egyezetünk és csak az alkatrész beszerelési költségét fogom kiszámlázni.

Igyekszem olyan árat mondani az alkatrészre,hogy ne érje meg hozni.

Megvárhatom a javítást?

Egy hibatároló lekérdezést igen,de hibakeresést és alkatrész cserét nem.Nem tudok nyugodtan dolgozni,ha Autó-Motor újság szintű szakmai kérdésekre kell felelnem.

<<<<< Vissza a főoldalra